سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان سیرجان با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامعباس محمدی رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان در مراسم بهره برداری از سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در سیرجان گفت: به دلیل افزایش گروه‌ها و بازه‌های سنی هدف دریافت واکسن کرونا، نیاز به تسریع و افزایش تعداد واکسیناسیون در روز و جلوگیری از تجمع دریافت کنندگان واکسن در دو مرکز قبلی واکسیناسیون کرونا سیرجان بود.

او افزود: به همین سبب مرکز سوم با مشارکت و حمایت شرکت گل گهر در تأمین مکان و کلیه تجهیرات راه اندازی شد و از امروز آماده پذیرش همشهریان محترم سیرجانی برای واکسیناسیون علیه بیماری کرونا است.

محمدی با اشاره به این که این مرکز توان انجام حداقل ۶۰۰ دوز واکسن در روز را دارد، بیان کرد: این مرکز جدید در سالن مجموعه ورزشی شماره ۲ گل‌گهر در بلوار صفارزاده خیابان علامه امینی واقع شده و تمامی گروه‌ها و بازه‌های سنی اعلام شده می‌توانند بر اساس روند معمول و فراخوان، همچون دو مرکز دیگر واکسیناسیون واقع در تالار حکیم و محل قدیم دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان از ساعت ۸ الی ۱۹ واکسن کرونا را دریافت کنند.

گفتنی است به دلیل انجام عملیات عمرانی در بلوار مالک اشتر، مسیر دسترسی به این مرکز فعلاً مسدود بوده و همشهریان عزیز می‌توانند از بلوار صفارزاده، خیابان علامه امینی (خیابان روبروی زمین چمن باشگاه گل گهر) به این مرکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار