در مراسمی دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان مهر خنداب به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی با حضور دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مسئولان شهرستان خنداب دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان مهر خنداب به بهره برداری رسید.

دکتر سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه این مراسم گفت: خدا را شکر با پیگیری‌هایی که انجام شد امروز شاهد بهره برداری دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری بیمارستان مهر خنداب هستیم که این دستگاه توان تامین اکسیژن ۴۰ تخت آی سی یو و ۶۰ تخت بستری را دارد.

جمالیان افزود: هزینه‌ای که دانشگاه علوم پزشکی بابت این دستگاه پرداخت کرده ۲۲ میلیارد ریال بوده و برای تامین زیر ساخت‌های این دستگاه ۴۵ میلیون تومان نیاز بود که ۱۰ میلیون تومان آن را شورای شهر و شهرداری و ۳۵ میلیون تومان آنرا خیرین تامین کرده اند.

او اضافه کرد: با توجه به بعد مسافتی که شهرستان خنداب با مرکز استان داشت برای تامین کپسول اکسیژن شهرستان با مشکلاتی مواجه بود که این مشکل برطرف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در حال حاضر فقط ۲ بیمارستان تفرش و فراهان فاقد دستگاه اکسیژن ساز هستند که امیدواریم با پیگیری‌هایی که داریم این ۲ بیمارستان هم بزودی دستگاه را دریافت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.