چهار مازندرانی برگزیده جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی

برگزیدگان پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک ونوجوان معرفی شدند که ۴ مازندرانی در میان برگزیدگان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: پنجمین دورۀ جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان که از اوایل پاییز سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده بود، به پایان رسید و آیین اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان دیروز سه شنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.

او افزود: از بین ۲۷ هزار باشگاه با ۴۵۰ هزار عضو که در ۱۹۶۰ شهر و روستا تشکیل‌شده بود، نامزد‌های مرحله نهایی این برنامه از سوی هیئت داوران اعلام شدند که در میان این راه یافتگان، ۷ مازندرانی حاضر بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: هیئت‌داوران پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب خوانی کودک و نوجوان، ۴۰ باشگاه، ۴۰ نامه به نویسنده و ۴۰ فیلم کوتاه معرفی کتاب را به‌عنوان نامزد‌های راه‌یافته به مرحلۀ نهایی اعلام کردند که ۴ باشگاه مازندرانی برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

زارع گفت: در بخش باشگاه‌های مهد کودک، مهد کودک تتی از شهرستان نور، در بخش باشگاه‌های کتابخوانی، باشگاه کافه کتاب شاهد از شهرستان آمل، در بخش مدارس فعال، مدرسه حضرت قائم عج شهرستان نور و در بخش معرفی رابطان فعال شهرستانی محمد رضا کوزه گر از شهرستان نور به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار