مرد هندوستانی و خانواده اش با دیدن کروکدیل غول پیکری که وارد خانه آنها شده بود دچار وحشت شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ورود ناگهانی کروکدیل به داخل حیاط یک خانه در هند موجب شوک صاحبخانه و خانواده اش شد. اعضای خانواده با دیدن این کروکدیل ۸ فوتی (۲.۴ متری) دچار وحشت شدند. این اتفاق در منطقه «ساوای مادهوپور» در ایالت راجساتان هند رخ داد.

پس از وقوع این حادثه افراد خانواده با اداره جنگلبانی محل تماس گرفتند و از آن‌ها برای شکار و انتقال کروکدیل کمک خواستند. ماموران جنگلبانی پس از ۲ ساعت تلاش موفق به کنترل و شکار کروکدیل شدند. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شد چگونگی شکار کروکدیل توسط ماموران جنگلبانی را نشان می‌هد.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو مشاهده می‌شود آن‌ها با کمک تجهیزات ویژه این حیوان را شکار و به محل امن منتقل می‌کنند. در هنگام عملیات شکار تعدادی از افراد محلی نیز در محل تجمع کرده و نظاره گر شکار کروکدیل بودند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این کروکدیل پس از بارش باران شدید از برکه‌ای که در نزدیک این خانه مسکونی قرار داشت خارج و وارد محوطه این خانه شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohadese
۰۴:۴۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
واقعاهند تبدیل شده به باغ وحش، اینا به سوسک رحم نمیکنن همین این حیوان بدبخت رو هم میخورن هند دیگه کلا از هم پاشیده نه نظافتی رو رعایت میکنند نه به این حیوان من خودم یه تمساح دارم که اسمش انیله 5سالشه آروم و اهلی حیوانات ترسناک تراز ما آدما نیست الان من 6تا حیون دارم که خودم بزرگشون کردم از سگ بگیر تا تمساح همشونم از اول بچه بود یکیشونم. بهم آسیب نزده اینا ی تمساح میبینن چرا اینطوری میکنن تمساح درست وحشیه ولی با محبت و اینکه بهش غذا بدی آروم و رام میشه.حتی سگ که از دو نژاد خطرناک دارم به همشون محبت میکنم درحدی که هیچ کدوم جز من به هیچکس احترام نمیزارن ولی خب اگه خواهرم باشه بهش دست بزنه چندین باری که با من دیده ارومیشه حیوانات مظلومین ما باید ازشون حمایت کنیم نه که ازارشون بدیم من حتی حیوان رو تو قفس یا جای زندونی نمیکنم همشون رو تا یه سنی نگه میدارم بعد ارون تو جنگل میبرم پیش میمونم تا عادت کنه بعد باهاش خداحافظی میکنم الآنم بعد 2سال انسان باید ببرم زادگاهش من احترام قائل چون اونام نوعی جانداران نفس میکشن
آخرین اخبار