تیم ملی فوتبال ایران احتمالاً در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، ۵ پله صعود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس پیش بینی سایت "فوتبال رنکینگز"، تیم ملی فوتبال ایران که در رده‌بندی ماه می‌ فدراسیون جهانی فوتبال در جایگاه ۳۱ جهان قرار گرفت، در رده بندی ماه آگوست با ۵ پله صعود در رتبه ۲۶ خواهد ایستاد.

فدراسیون جهانی فوتبال تازه‌ترین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان را روز ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) اعلام خواهد کرد. مطابق هر ماه سایت «Football Rankings» بر اساس مدل‌های آماری و شبیه سازی اقدام به پیش بینی جایگاه تیم‌های ملی جهان کرده است.

بر این اساس شاگردان دراگان اسکوچیچ   با ۱۵۲۲ امتیاز و ۵ پله صعود در رتبه ۲۶ جهان جای خواهند گرفت.

علاوه بر این، تیم ملی فوتبال کشورمان در قاره آسیا نیز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین پس از ژاپن در رتبه دوم قرار خواهد گرفت.

طبق این پیش بینی، در رده بندی ماه آگوست، جایگاه تیم نخست فوتبال جهان نسبت به رده بندی قبل تغییر نخواهد کرد و تیم ملی بلژیک همچنان صدرنشین خواهد بود. برزیل با یک پله صعود و فرانسه هم با یک پله سقوط به ترتیب در  رتبه‌های دوم و سوم قرار خواهند گرفت.

۱۰ تیم برتر جهان به ترتیب زیر هستند؛

۱- بلژیک
۲- برزیل
۳- فرانسه
۴- انگلیس
۵- ایتالیا
۶- آرژانتین
۷- اسپانیا
۸- پرتغال
۹- ایالات متحده
۱۰- مکزیک

در قاره آسیا ژاپن ۱۵۲۹ امتیازی (رده بیست و چهارم جهان) صدرنشین است.

پس از تیم ملی فوتبال کشورمان هم تیم‌های استرالیا (رده سی و پنجم جهان)، کره جنوبی (رده سی و ششم جهان) و قطر (چهل و دوم جهان) در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار