مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش و جوانان به دنبال پرونده سازی علیه من در استقلال بود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در خصوص شرایط فعلی این باشگاه گفت: بیشتر کار‌های باشگاه استقلال را معاونان سلطانی فر انجام می‌دادند. انتخاب مدیران را در استقلال رفاقتی کردند و سطح این باشگاه را پایین آوردند. من شخصاً برای مدیر عاملی استقلال با سلطانی فر صحبت کردم تا به این سمت آمدم. سپس در مقطعی کرونا گرفتم و در آن شرایط باشگاه استقلال بابت چندین پرونده شکایتی از سوی فیفا تهدید شد. در بیماری متوجه شدم برخی از معاونان وزارت ورزش و جوانان با افراد دیگری برای مدیر عاملی در حال مذاکره هستند و اصلا ندیدند که من مدیر عامل هستم. سپس دیدم دنبال پرونده سازی برای من هستند تا استقلال به دست من نابود شود؛ تا شرایط را اینطور دیدم از این باشگاه کنار رفتم.

او افزود: در زمانی که دنبال جذب امین قاسمی نژاد بودیم و مجیدی او را می‌خواست، باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن پول نداشت؛ اما تیم رقیب ما از اسپانسر استقلال استفاده کرد و ۸ میلیارد به این تیم تزریق کردند تا ترابی و مغانلو خریداری شوند.

فتح الله زاده گفت: در گذشته به خاطر پاداش یک هوادار در امارات که به کاپیتان تیم داده بود تا بین بازیکنان پخش شود، دادگاهی شدم. بازرسی اعلام کرده بود که پاداش آن هوادار باید ابتدا وارد خزانه باشگاه و سپس بین بازیکنان پخش می‌شد.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال درباره سقف قرارداد بازیکنان لیگ برتری گفت: زمانی که می‌خواستم جواد نکونام را به استقلال بیاوریم، حدود دو میلیارد و دویست میلیون تومان خرج و این بازیکن را جذب کردیم. در صورتی که یک تیم دیگر به رقم ۶ میلیارد نکونام را می‌خواست. بهتر است سقف قرارداد برای باشگاه‌ها باشد نه بازیکنان. من در زمان مدیر عاملی ام زیاد خرج نمی‌کردم، اما طوری تیم می‌بستم که ۵،۶ بازیکن خوب می‌گرفتم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
فتل بنگی از این توهماتت بیا بیرون نیمی از مشکلات کیسه بخاطر قراردادای زیر میزی تو بود فتلی :)))))))))))))
آخرین اخبار