دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر انجیدنی دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند. هزار و ۸۳۷ بیمار کرونایی از این تعداد در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

او افزود: روند ابتلا به کرونا در بخش سرپایی و بستری و همچنین تعداد فوتی‌ها همچنان افزایشی است به طوری که روز گذشته ۶۵۵ نفر بستری جدید در بیمارستان‌های خراسان رضوی گزارش شده است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هم اکنون ۴۱۴ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند و در حال حاضر با توجه به افزایش تعداد مبتلایان مشخص نیست خراسان رضوی به قله موج پنجم کرونا رسیده است یا نه؟

انجیدنی بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنم ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مراجعه مستقیم به بیمارستان خودداری کنند و بیمار کرونایی بدحال را از طریق تماس با ۱۱۵ به بیمارستان انتقال دهند و یا اگر بیمار، بدحال نیست از طریق مراکز بهداشتی ۱۶ ساعته و درمانگاه‌های عمومی و تخصصی سطح شهر برای درمانش اقدام نمایند.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد و خراسان رضوی در پنجمین موج طغیان ویروس همه‌گیر به طور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار