رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان گفت: هیچ مشکلی در آرامستان همدان وجود ندارد و تمام کارکنان آرامستان واکسن کرونا تزریق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی قبادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان با اشاره به اینکه تمامی کارکنان آرامستان و غسال‌ها اسفندماه سال گذشته دُز اول و در فروردین ماه نیز دُز دوم واکسن را تزریق کردند، گفت: خوشبختانه هیچ یک از عوامل پس از تزریق دچار مشکل خاصی نشدند و مشغول به کار هستند.

او با بیان اینکه تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی کارکنان و غسال‌ها در آرامستان رعایت می‌شود، اضافه کرد: پس از تزریق واکسن، غسال‌ها با مشکل خاصی مواجه نشدند و همانند قبل با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان ادامه داد: با توجه به ورود به پیک پنجم کرونا سم پاشی محوطه و آمبولانس‌ها به‌صورت روزانه انجام می‌شود و غسال‌ها نیز ملزم به رعایت بهداشت شخصی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند تا سلامت خود و خانواده هایشان به خطر نیفتند.

قبادی با بیان اینکه تمامی موارد لازم به غسال‌ها گوشزد شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد روزانه متوفیان نسبت به هفته‌های قبل بیشتر شده است، اما هیچ‌گونه مشکلی در آرامستان وجود ندارد و کارکنان توان این را دارند که این شرایط بحرانی را کنترل کنند و ساعات کاری را نیز اضافه کرده‌ایم.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.