فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ۴۲ سری جهیزیه از سوی پایگاه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی و خیران نهاوند تهیه شده و به زوج‌های نیازمند اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: به منظوراجرای رزمایش کمک مؤمنانه از سوی بسیجیان و خیران شهرستان نهاوند تعداد ۴۲ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند جمع‌آوری شده است.

او با بیان اینکه مراحل مختلفی از رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان نهاوند اجرا شده و علاوه بر توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی سعی شده است به امر ازدواج نیز توجه ویژه‌ای شود، ادامه داد: یکی از برنامه‌های سپاه به منظور عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش به منظور ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: در همین منظور با همکاری خیران و بسیجیان شهرستان نهاوند اقدام به جمع‌آوری و توزیع جهیزیه بین زوج‌های نیازمند شده است و این کار ادامه دارد.

مختاری با اشاره به اینکه تا امروز ۴۲ سری جهیزیه از سوی پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی جمع‌آوری شده و به زوج‌های نیازمند شناسایی‌شده اهدا می‌شود، عنوان کرد: این اقدامات به منظورتشویق به انجام ازدواج آسان انجام شده است و با تلاش بانوان بسیجی بسته‌بندی و اهدا می‌شود.

او با بیان اینکه به‌صورت نمادین در ایام عید غدیرخم دو سری جهیزیه به دو زوج شناسایی شده اهدا شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند، اظهار کرد: همچنین به منظور تشویق به فرزندآوری نیز تعداد ۳۰ مورد سیسمونی نیز جمع‌آوری و تقدیم به خانواده‌ها شده است.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اینکه ارزش مجموع این جهیزیه و سیسمونی‌ها افزون‌بر سه میلیارد تومان است که بین زوج‌ها و خانواده‌های نیازمند توزیع‌شده است، اضافه کرد: از همه خیرین و همشهریانی که توانایی مالی دارند درخواست می‌کنیم در این امر خیر مشارکت داشته باشند و زمینه‌ساز تشکیل زندگی مشترک برای زوج‌های نیازمند شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار