معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج گفت: ۴۵۰ سطل مکانیزه زباله پس از بازسازی در مناطق مختلف این کلانشهر نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر حاجی محمدی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با بیان این که ۴۵۰ سطل مکانیزه زباله پس از بازسازی در مناطق مختلف این کلانشهر نصب شده است، گفت: سطل‌های مکانیزه طی ۴۵ روز گذشته توسط کارگاه تولیدی سازمان زندان‌ها در کرج بازسازی و در اختیار معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با اشاره به این که هزینه خرید سطل‌های مکانیز بالا است، افزود: بازسازی سطل‌های مکانیزه برای شهرداری کرج صرفه جویی هزینه‌ای در پی داشت.

حاجی محمدی با اشاره به اینکه سازمان پسماند شهرداری کرج نیز قراردادی در خصوص خرید ۴۰۰ مخزن مکانیزه زباله منعقد کرده است، گفت: این مخزن‌های مکانیزه پس از خریداری در اختیار معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج برای نصب در مناطق مختلف شهر قرار خواهد گرفت.

او افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار شد ۵۰۰ مخزن مکانیزه دیگر تا ۲۰ مرداد ماه جاری تحویل معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج قرار بگیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با بیان اینکه تا کنون سه هزارو ۱۵۰ سطل مکانیزه در مناطق مختلف کرج جانمایی شده است، گفت: ۵۰۰ سطل دیگر نیز اضافه می‌شود و تعداد مخازن مکانیزه زباله به سه هزارو ۶۰۰ مخزن خواهد رسید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.