رئیس شرکت مخابرات نهاوند گفت: به علت نداشتن دسترسی برخی از روستا‌های این شهرستان به شبکه تلفن ثابت، ۱۷ روستای نهاوند صاحب تلفن خانگی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا صالحی، رئیس شرکت مخابرات نهاوند با اشاره به عدم دسترسی برخی از روستا‌های شهرستان نهاوند به شبکه تلفن ثابت، بیان کرد: ۱۷ روستای نهاوند مجدد صاحب تلفن خانگی می‌شوند.

او ادامه داد: با گرفتن مجوز و تعیین پیمانکار، روستا‌هایی که شبکه تلفن ثابت آن‌ها در سال‌های قبل از ۱۳۹۵ بدلایل مختلف از جمله سرقت شبکه ارتباطی جمع آوری شده است مجددا و با تجهیزات به روز و غیرقابل سرقت اجرا خواهدشد.

صالحی گفت: با تامین بخشی از تجهیزات فنی عملیات اجرایی تعدادی از این روستا‌ها که مجموعا ۱۷ روستا در شهرستان است و با اولویت میزان فراهم بودن شرایط اجرا و جمعیت متقاضی از اواسط تیرماه آغاز شده است.

رئیس شرکت مخابرات نهاوند، افزود: با توجه به محدودیت‌ها از اهالی این روستا‌ها خواست در رفع موانع احتمالی با پیمانکار مربوطه همکاری و مساعدت نمایند تا شاهد اجرایی شدن حداکثری ظرفیت ایجاد شده باشیم.

او بیان کرد: پس از نصب و راه اندازی کافونوری روستای بره فراخ که اجرای شبکه کابلی روستا به پایان رسیده، مشترکین اولیه می‌توانند اشتراک قدیمی خود مجدد فعال نمایند و متقاضیان سنوات اخیر نیز با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و مخابرات فیروزان درخواست خود را ثبت نمایند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.