شهرکی گفت: اتاق بازرگانی ایران و مجموعه‌ای از تجار و سرمایه‌گذاران سیستان و بلوچستان با اقدامی ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان افزون بر ۱۱ و نیم میلیارد تومان کالا به استان ارسال کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا شهرکی مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در حاشیه برنامه ورود کمک‌های اهدایی اتاق بازرگانی به سیستان و بلوچستان  ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی و بی وقفه مدافعان سلامت برای مبارزه با ویروس کرونا اظهارداشت: موضوع خیلی خوبی که در این استان در جریان ویروس کرونا اتفاق افتاد حضور خیران و افراد مختلف از همه بخش‌ها برای مدیریت و مقابله با این ویروس است که به کمک مردم استان آمدند.

وی با بیان اینکه کالاهای ارسالی از سوی اتاق بازرگانی قرار است در سه مجموعه دانشگاهی زاهدان، زابل و ایرانشهر توزیع شود افزود: یکی از اقلام شاخص این محموله دستگاه اکسیژن‌ساز بوده که از نیازمندی‌های اساسی سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دستگاه ونتیلاتور از دیگر نیازمندی‌های بود که در این اقلام ارسالی از سوی اتاق بزرگانی دیده می‌شود.

وی بیان کرد: دغدغه اصلی ما در جریان مبارزه با ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان بحث تامین اکسیژن بود و با اهدای این موارد در طول مبارزه با کرونا بسیاری از دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان استان رفع شده است .

شهرکی با اشاره به اینکه کارهای بسیار ارزشمندی هم در مجموعه سپاه و ارتش برای مبارزه با ویروس کرونا اتفاق افتاد و بیمارستان‌های سیار در اختیار مردم قرار گرفت ادامه داد: امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی همگان بتوانند این بیماری را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار