معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از صدور ۲ فقره گواهینامه حرفه‌ای کسب و کار‌های گردشگری در فضای مجازی برای اولین بار در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آرمان وطن‌دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از صدور ۲ فقره گواهینامه حرفه‌ای کسب و کار‌های گردشگری در کردستان خبر داد و افزود: این مجوز‌ها برای اولین‌بار در کردستان و با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و تبلیغات و بازاریابی در زمینه‌های مختلف گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه برای متقاضیان صادر شده است.

او ادامه داد: این متقاضیان سایت‌های خود را برای فعالیت در فضای مجازی ارائه کرده که محتوای سایت‌های معرفی شده توسط آن‌ها بررسی و پس از تایید توسط کارشناسان مربوطه، گواهینامه برای آن‌ها صادر شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کردستان، بازاریابی گسترده و تخصصی و جذب‌گردشگران ورودی از منطقه اقلیم کردستان عراق به عنوان بازار هدف گردشگری خارجی را از دیگر اهداف مهم راه‌اندازی این سایت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این گواهینامه‌ها برای فعالیت ۲ سایت با مدیریت دانا حیدری در مریوان و فرهاد زارعی در اقامتگاه بوم‌گردی سیرکول روستای آویهنگ سنندج صادر شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار