رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان علی آباد‌کتول گفت: با وجود ۱۷۵ بیمار کرونایی در شهرستان، وضعیت از اسفند ۹۸ هم خطرناک‌تر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، جمالی فرماندار و رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان علی آباد کتول گفت: وضعیت کرونایی شهرستان نه تنها قرمز بلکه، فاجعه آمیز و حتی نسبت به پیک اول در اسفند ۹۸ نیز بالاتر است.

او گفت: رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و بی‌توجهی به اطلاعیه‌های ستاد کرونا عواقب خطرناکی دارد و تنها راه چاره، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نداشتن تردد غیرضروری است.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا علی‌آباد کتول افزود: از ۱۷۵ بیمار بستری، ۱۱۳ نفر در بیمارستان بستری و ۶۲ نفر در کلینیک تخصصی قائم به صورت سرپایی تحت مراقبت هستند.

جمالی ضمن تاکید به اعضای ستاد کرونا برای نظارت مصوبات استانی، گفت: نظارت‌ها در سطح شهر، بازار و آرامستان‌ها شدید شود و هیئت امناء فقط جهت دفن اموات اجازه تردد در آرامستان را بدهند.

او با توجه به نزدیک بودن به ماه محرم تاکید کرد: موکب‌ها با مجوز ستاد کرونا و به صورت نمادین، فقط برای پخش نوا‌های مذهبی و مداحی مجاز به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.