آتش سوزی گسترده در هایقر فیروزآباد / حریق ٣ کشته و یک مصدوم برجا گذاشت

آتش سوزی در منطقه هایقر شهرستان فیروزآباد از توابع استان فارس پس از حدود ۱۷ ساعت توسط نیروهای یگان حفاظت منافع طبیعی و مردم مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالحسن صمدنژاد، مدیرکل منابع طبیعی استان فارس گفت: آتش سوزی گسترده در هایقر فیروزآباد ساعت ۱۵ دوشنبه ۱۱ مرداد ماه در منطقه هایقر اتفاق افتاد و امروز سه شنبه نیز به طور کامل مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس ادامه داد:آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع منطقه پوششی و جنگلی هایقر مهار شده اما در نقاطی دیگر این منطقه آتش سوزی آغاز شده که با کمک نیروهای امدادی مشغول مهار کامل آن هستند.

وی بیان داشت:هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و عامل آتش سوزی نیز بدون شک انسانی است.

صمدنژاد افزود: در مراتع منطقه هایقر شهرستان فیروزآباد که دچار آتش سوزی شده ، وزش باد، سخت گذر و صخره‌ای بودن محل آتش سوزی، دمای بالا و پوشش مرتعی خشک ، مهار آتش را دشوار کرده بود.


بیشتر بخوانید:


در حالی برخی از اخبار حاکی از فوت ۳ نفر بر اثر این آتش‌سوزی دارد که هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.

اخبار محلی، اما گویای یک آتش‌سوزی وسیع است به گونه‌ای که از مردم برای مهار آتش در گروه‌های شهرستان فیروزآباد درخواست کمک شده است.

شهرستان گرمسیری فیروزآباد در حدود ۱۲۰ کیلومتری جنوب غرب شیراز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
هلیکوپترها و هواپیما فعلا تو ترکیه مشغوله!!!!!!.مردم خودشون با دست خاموش کنند ، حالا چون هکتار هم بسوزه اهمیتی نداره مهم کشور دوست و برادر ترکیه هستش.( چون دوست دشمن است شکایت کجا برم)
آخرین اخبار