۲۳ پایگاه انتخاب رشته در سراسر استان بصورت حضوری و نیمه حضوری تا دوشنبه هفته آینده فعالیت می‌کند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،احمد مهرانی، معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای انتخاب رشته مطلوب دانش آموزان پذیرفته شده مرحله اول کنکور سراسری امسال، ۲۳ پایگاه در آموزش و پرورش همه مناطق هرمزگان به دو صورت حضوری و غیر حضوری در نوبت صبح و عصر فعالیت می‌کند.

 مهرانی افزود: برای انتخاب رشته مناسب دانش آموزان پذیرفته شده، در آموزش و پرورش همه مناطق استان یک پایگاه انتخاب رشته دایر شده است و دانش آموزان می توانند نشانی این پایگاه ها را از اداره های آموزش و پرورش دریافت کنند.

او گفت: در مرکز استان و شهر بندرعباس نیز 3 پایگاه راه اندازی شده است که در مجموع ۲۳ پایگاه انتخاب رشته در سطح استان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و شغلی به دانش آموزان هستند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان افزود: خدمات این پایگاه‌های انتخاب رشته به صورت حضوری و غیر حضوری با تعین وقت قبلی صورت می‌گیرد با توجه تعداد مراجعان و نوبت قبلی، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آماده خدمت رسانی است.

مهرانی گفت: بابت ارائه خدمات پایگاه‌ها به دانش آموزان در شهرستان‌ها و مناطق مبلغ ۸۰ هزار تا ۱۵۰ هزار تومان و برای مرکز استان ۱۵۰ هزار تومان  گرفته می‌شود و برای خانواده های زیر پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی و خانواده های شهدا رایگان است.

انتخاب رشته کنکور سراسری از امروز آغاز شده است و تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.