مسابقات وزنه برداری المپیک در دسته ۱۰۹ کیلوگرم ظهر امروز برگزار شد و علی هاشمی نماینده کشورمان در پایان نتوانست مقامی به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات وزنه برداری المپیک ۲۰۲۰ توکیو ظهر امروز در دسته ۱۰۹- کیلوگرم برگزار شد. در حرکت یک ضرب نماینده ارمنستان موفق شد با بالای سر بردن وزنه ۱۹۵ کیلوگرم اول شود. نماینده‌های ازبکستان و بلغارستان با بالا بردن وزنه‌های ۱۹۳ و ۱۸۹ کیلوگرمی دوم و سوم شدند.

علی هاشمی نماینده کشورمان در این دسته حضور داشت و در پایان حرکات یک ضرب توانست وزنه ۱۸۴ کیلوگرم را به نام خودش ثبت کند و در رده پنجم قرار بگیرد.

او همچنین در حرکات ۲ ضرب، ابتدا ۲ بار پشت وزنه ۲۲۶ کیلوگرم قرار گرفت، اما نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد. هاشمی در سومین و آخرین حرکت خود در ۲ ضرب این بار پشت وزنه ۲۲۸ کیلوگرم قرار گرفت و باز هم موفق نشد وزنه را بالای سر ببرد و از دور مسابقات حذف شد. در این دسته اکبر ژورایف از ازبکستان در مجموع با ثبت رکورد ۴۳۰ کیلوگرم به مدال طلا رسید. سیمون ماتیروسیان از ارمنستان و نماینده لتونی به ترتیب به مدال‌های نقره و برنز دست یافتند.


بیشتر بخوانید


علی داودی دیگر نماینده وزنه برداری تیم ملی کشورمان فردا در دسته ۱۰۹+ گیلوگرم از ساعت ۱۵:۲۰ باید به روی تخته برود. حال باید منتظر ماند و دید او در این دسته چه نتیجه‌ای را می‌تواند کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
جایگاه واقعی ایران در المپیک این نیست، آقای سلطانیفر در دوران وزارت شما بجز گلات تیمت چه دستاورد دیگه ای داشتی؟؟ نباید بدون پاسخگویی قسر در بری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
استراتژی غلط مربیان باعث حذف هاشمی شد.حرکت اول دو ضرب باید زیر ۲۲۵ انتخاب میشد تا با زدنش استرس و از دوشش برداشته میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
انشاالله مدل خوش رنگ میگیره
آخرین اخبار