دوچرخه سوار بریتانیایی و دارنده سه مدال المپیک به دلیل مصدومیت از تیم ملی و مسابقات بین المللی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، «اد کلنسی» دوچرخه سوار بریتانیایی و دارنده مدال‌های طلای المپیک‌های ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از مسابقات بین المللی از جمله بازی‌های المپیک توکیو خداحافظی کرد.

کلنسی که به همراه کاروان بریتانیا در توکیو به سر می‌برد خود را برای مسابقه تعقیبی تیمی امروز (سه شنبه) آماده می‌کرد، اما به دلیل شدت گرفتن مصدومیتش تصمیم گرفت از دور مسابقات کنار برود و بازنشستگی خود را اعلام کند.

قهرمان ۳ دوره اخیر بازی‌های المپیک روز گذشته در مرحله مقدماتی حضور پیدا کرد، اما تداوم درد باعث شد قید حضور در دور پایانی را بزند. این دوچرخه سوار ۳۶ ساله سال گذشته که المپیک به تعویق افتاد قصد بازنشستگی داشت.

کلنسی گفت: "بسیار ناراحت هستم که دوران بازی‌های المپیک من به این شکل به پایان رسیده است، اما این بی انصافی است که ادامه بدهم، زیرا آسیب دیدگی کمرم را تشدید کرده ام. "

او افزود:" من بیش از ۲۰ سال از عمرم را در تیم دوچرخه سواری بریتانیا سپری کردم و آن را مانند خانواده خود می‌بینم. در طول این مدت بیشتر از آنچه که در آرزویش بودم، به دست آورده ام. "

" می‌خواهم از همه - خانواده، دوستان، مربیان، حامیان مالی، دوچرخه سواری بریتانیا و سایر افرادی که از من حمایت کرده اند تشکر کنم - موفقیت من حاصل تلاش تیمی بزرگ بوده است. "


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار