رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان یزد گفت: دانش آموزان استان در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز موفق به کسب ۱۴ رتبه برتر کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان یزد گفت: در سی و نهمین مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور ۴۲ دانش آموز برتر استانی در دو بخش آوایی و پژوهشی به صورت مجازی طی دو مرحله مقدماتی و نهایی با برگزیدگان کشوری سایر استان‌ها به رقابت پرداختند که در نهایت ۱۴ دانش آموز یزدی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

او افزود: مسابقات کشوری به میزبانی استان خراسان رضوی در بخش آوایی و استان سمنان در بخش پژوهشی در بازه زمانی ۲۶ تیر تا ششم مرداد با شرکت دانش آموزان منتخب استان‌های سراسر کشور به صورت غیرحضوری برگزار شد.

غفاریان خاطرنشان کرد: دانش آموزان منتخب استان یزد قبل از حضور در این مرحله از مسابقات، با شرکت درکارگاه‌های توانمند سازی به صورت مجازی با حضور اساتید مجرب استان و کشور آمادگی لازم را برای این دوره از مسابقات کسب کردند.

او ادامه داد: این افتخارآفرینی حاصل عنایت خداوند متعال، همت و تلاش دانش آموزان قرآنی، همراهی اولیاء آن‌ها و زحمات اساتید و مربیان دلسوز و فداکاری است که خالصانه در راستای پیشبرد اهداف حیات بخش قرآن کریم فعالیت می‌کنند.

افتخار آفرینی دانش‌آموزان یزدی در مسابقات قرآن +اسامی

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.