سرپرست شبکه بهداشت و درمان آبیک گفت: در ۱۰ روز ابتدایی مردادماه از تعداد ۸۳۹ مورد نمونه گیری، ابتلای ۳۳۹ نفر به کرونا قطعی گزارش شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، یوسفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آبیک در جلسه هفتگی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان آبیک گفت: در ۱۰ روز ابتدایی مردادماه از تعداد ۸۳۹ مورد نمونه گیری، ابتلای ۳۳۹ نفر به کرونا قطعی و از این تعداد ۳۶ نفر نیز بستری شدند.

 یوسفی در ادامه افزود: با این روند، میزان مبتلایان و بستری‌ها نسبت به ماه گذشته افزایش حداقل چهار برابری خواهد داشت که با توجه به نبود تجهیزات و امکانات و همچنین پرسنل خسته‌ای که ۱۸ ماه مداوم در این عرصه مشغول کار هستند قطعا در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی (که متأسفانه به زیر ۴۰ درصد سقوط کرده است) شرایط بسیار دشواری را پیش رو خواهیم داشت.

او اضافه کرد: از ابتدای این هفته واکسیناسیون فرهنگیان و خبرنگاران آغاز شده است و از امروز نیز کلیه رانندگان حمل و نقل برون شهری و درون شهری واکسینه می‌شوند و ما از عموم مردم نیز دعوت می‌کنیم با توجه به اعلام شرایط سنی حتما به مرکز تجمیعی واکسیناسیون آبیک واقع در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.