امام جمعه کنگان با دعوت مردم به تزریق واکسن، گفت: چنانکه پیش از این هم گفته‌ایم، مصلای شهدای محراب آماده همکاری با ستاد مقابله با کرونا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان پس از تزریق واکسن کرونا در سالن ورزشی شهید نامدار این شهر، بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی، توصیه می‌کنم که مردم از تزریق واکسن کرونا استقبال کنند.

او با ابراز نگرانی از وضعیت کرونایی در شهرستان کنگان، افزود: با توجه به میزان بالای مبتلایان به کرونا و کمبود تخت در بیمارستان این شهر، از مردم عاجزانه تقاضا دارم مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند تا مانع ابتلا و شیوع این ویروس شوند.

امام جمعه کنگان با اشاره به اینکه طغیان دوباره بیماری حاصل عادی انگاری و رعایت نکردن اصول بهداشتی است، از تلاش‌های کارکنان درمان و مدافعان سلامت در حوزه مقابله با کرونا، قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید


محمودی در خصوص کمبود مکان برای تزریق واکسن و درمان بیماران کرونایی، عنوان کرد: همان‌گونه که پیش از این به مسئولان حوزه بهداشت و درمان اعلام کردم، مصلای کنگان آماده همکاری با ستاد مقابله با کرونا در شهرستان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.