سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: امروز پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: امروز پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر تعطیلی دو هفته ای در کشور مورد بررسی ستاد ملی مقابله با کرونا قرار می گیرد و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

او افزود: وضعیت شیوع کرونا در البرز شدید است و روند ابتلا به آن نیز شیب صعودی دارد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز  با بیان این که تقریبا تمام تخت های بیمارستانی این استان پر از بیماران است، گفت: بیماران غیراورژانسی استان نیز افزایش یافته است.

او با اشاره به این که محدودیت ها شدیدتر و نظارت بر آن ها دقیق تر می شود، افزود: امیدواریم سایر دستگاه ها مانند اصناف و صمت نیز در روند نظارت بر محدودیت های کرونایی به ما کمک کنند.

بابایی گفت: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و خانواده های شان باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

او افزود: تزریق واکسن به معنای ایمنی صد در صدی برابر ویروس کرونا نیست  و شیوه نامه های بهداشتی باید همچنان مدنظر شهروندان قرار بگیرد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: تجمع مقابل مراکز تزریق واکسن کرونا به تنهایی عامل شیوع این ویروس محسوب می شود بنابراین شهروندان بدون دریافت نوبت به این مراکز مراجعه نکنند.

او افزود: تعداد مراکز واکسیناسیون کرونا در البرز به عدد بیست رسیده است و سعی می کنیم این تعداد را بیشتر کنیم تا تجمع ها کم شود.

بابایی گفت: امکان انتقال کرونا در فضای باز وجود دارد و نزدن ماسک در این فضاها هیچ توجیهی ندارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.