نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی کابینه کنونی این رژیم را به دلیل سیاست ارتباطی خود با آمریکا هدف انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از روابط نفتالی بنت، نخست وزیر کنونی این رژیم با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، مدعی شد سیاست‌های ضد ایرانی او موفقیت آمیز بود، زیرا واشنگتن را درباره برنامه‌های خود در منطقه بی‌خبر می‌گذاشت.

او ادعا کرد: بایدن با افشای اطلاعات به رسانه‌های آمریکایی می‌تواند عملیات رژیم صهیونیستی علیه ایران را خراب کند.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نتانیاهو، کابینه کنونی را به دلیل سیاست «بدون شگفتی» با آمریکا و مطرح کردن تمامی برنامه‌های خود با بایدن هدف انتقاد قرار داد.

نتانیاهو همچنین گفت: دولت نفتالی بنت کاری کرده که ما احساس می کنیم وظیفه داریم درباره هرگونه اقدامی به آمریکا گزارش دهیم . اگر ما در این خصوص استقلال نداشته باشیم، پس اصلا استقلال نداریم.

نتانیاهو پیشتر از این سیاست به عنوان تهدیدی علیه امنیت این رژیم یاد می‌کرد که آزادی عمل علیه برنامه هسته‌ای تهران را از بین می‌برد.

روز گذشته نیز نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از کابینه جدید این رژیم ادعا کرد: ما با تهدید وجودی از سوی ایران روبرو هستیم، اما یائیر لاپید در نخستین هفته بعد از انتصاب خود می‌رود و سیاست اتخاذ نکردن اقدامات ناگهانی در قبال ایران را  اعلام می‌کند.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که پس از ۱۲ سال به علت فساد اقتصادی و ناکارآمدی کنار گذاشته شد، معتقد است که کابینه کنونی این رژیم در هر زمینه‌ای شکست می‌خورد و تل آویو را به یک مسیر خطرناک رهنمون می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار