معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر توسعه استان بر اساس برنامه‌های راهبردی بطور شفاف ریل‌گذاری شده است و امید است این مسیر در دولت سیزدهم شتاب بیشتری گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: مسیر توسعه استان بر اساس برنامه‌های راهبردی بطور شفاف ریل‌گذاری شده است و امید است این مسیر در دولت سیزدهم شتاب بیشتری گیرد.

او افزود: عملکرد دولت تدبیر و امید در این استان قابل دفاع است و این موضوع مرهون تلاش مدیران و همدلی و تعامل سازنده شکل گرفته بین نهاد‌های مختلف است.


بیشتر بخوانید


مردانی اضافه کرد: توجه به معیشت، اشتغال، حمایت از تولید، حفظ امنیت و سلامت مردم از اولویت‌های دولت تدبیر و امید بود که هرچند در این میان با تنگنا‌ها و مشکلاتی مواجه شد، اما پیشرفت‌ها و خدمات قابل توجهی در بخش‌های مختلف استان شکل گرفت.

او جابه‌جایی دولت‌ها را امر طبیعی دانست و به مدیران استان توصیه کرد: تا در انتقال دولت، خللی در روند خدمات‌رسانی به مردم ایجاد نشود و پاسخگویی و تلاش شبانه‌روزی همچنان در راس برنامه‌های آن‌ها باشد.

مردانی بر تقویت تعامل بین بخشی برای مدیریت هرچه بهتر شیوع ویروس کرونا نیز تاکید کرد و گفت: تقاضا می‌شود تا گروه‌های بانفود نظیر ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و بازاریان در حساس‌سازی مردم در شرایط بحرانی کنونی همچنان یاور مسوولان باشند.

او با اشاره به اینکه امسال تجمعات صنفی در استان نسبت به مدت مشابه پارسال افزیش یافته است، پاسخگویی مناسب مدیران و احصای نارضایتی‌های اجتماعی را عامل موثری برای مدیریت این تجمعات دانست و اظهار داشت: در همین راستا علاوه‌بر اینکه کمیته رصد نارضایتی‌های اجتماعی در شهرستان‌ها شکل گرفته است، مدیران نیز باید در این خصوص با مردم شفاف باشند.

مردانی همچنین بر اعلام هرچه سریع‌تر طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی هفته دولت از سوی دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و افزود: ۳۱ شهریور پایان سال مالی است و مدیران در جذب اعتبارات تحرک بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار