رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط بحران کرونایی مشهد گروه‌های شغلی کمترین همکاری را در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، باباخانی  رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در شرایط بحران کرونایی مشهد گروه‌های شغلی کمترین همکاری را در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارند، گفت: از ۱۹ تیرماه و ابتدای موج پنجم کرونا، ۱۴ هزار و ۵۰۵ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شده است از این تعداد ۲۰۹ مرکز متخلف تعطیل و ۶۵۰ مرکز به دادگاه معرفی شدند و برای  هزار و ۹۱۶ مرکز نیز اخطاریه ارسال شده است.

او با تاکید براینکه عدم همکاری صنوف و فعال بودن آن‌ها زمینه انتشار بیشتر بیماری را فراهم می‌کند، عنوان کرد: در شرایط بحرانی حال حاضر مشهد، بیشتر آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها، رستورانها، فست فودها، پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری، اماکن ورزشی و بازی کودکان در بوستان ها، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد از عموم مردم خواست بیش از پیش نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را به شماره ۱۹۰ و یا ۴۰۳۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.