مدیر پروژه آزادراهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن عذر خواهی از مردم به خاطر طولانی شدن زمان افتتاح آزادراه گفت: اگر برخی مشکلات را شاهد نبودیم و شرایط مهیا می‌شد باید یک سال قبل پروژه افتتاح می‌شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، بابک لارتی،مدیر پروژه آزادراهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) عصر امروز در آئین افتتاح آزادراه خرم‌آباد-اراک، اظهار کرد: بخشی از آزادراه خرم‌اباد به اراک است که در کریدور شمال به جنوب قرار گرفته است امروز افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طول این آزادراه ۶۷ کیلومتر است که قطعات دوم تا چهارم در استان لرستان و قطعه نخست در استان مرکزی قرار دارد.

مدیر پروژه آزادراهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)، کاهش مسیر ۳۲ کیلومتری، ارتقای کیفیت تردد، کاهش زمان سفر، افزایش ایمنی راه را از جمله مزایای پروژه عنوان کرد.

لارتی بیان داشت: سال ۹۲ عملیات اجرایی پروژه آزادراه خرم‌آباد-اراک آغاز شد و تا کنون بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که ارزش روز آن بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه این پروژه شبکه آزادراهی را ارتقا می‌بخشد، افزود: همچنین در افزایش سرعت توسعه لرستان نقش بسزایی خواهد داشت.

لارتی در پایان بابت تعویق افتتاح آزادراه اراک_خرم‌آباد از مردم لرستان عذرخواهی کرد و گفت: بنا به دلایلی افتتاح این پروژه به تعویق افتاد که امروز نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم، اما اگر شرایط مهیا می‌شد یک سال یا یک سال و نیم قبل شاهد افتتاح آن بودیم.

‌شایان ذکر است: پیش از این برخی مسئولان عدم تخصیص به موقع  اعتبارات از سوی دولت را علت تعویق افتتاح آزادراه عنوان کرده بودند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.