مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۱ مرداد در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یازدهم مرداد ماه، در ادامه قابل مشاهده است.


با سلام ما نیروهای بازنشسته ی وزارت بهداشت (بعد از سی سال کار در محرومترین مناطق خوزستان) بعد از گذشت یک سال و نیم سنوات بازنشستگی و حتی پول مرخصی های خود را دریافت نکرده ایم طبق صحبت های آقای نوبخت آخر تیر باید پرداخت می شد.


لطفا از ترمینال سلام فرودگاه امام یک گزارش تهیه کنید

با توجه به غیر فعال بودنش و اینکه از زمان افتتاح تا کنون ده پروازم اینجا انجام نشده

ولی حدود 150نفر پرسنل هر روز میان و سیستم های برقی و سرمایشی که انرژی زیادی مصرف می کنه هم فعاله

و این هدر رفت سرمایه و انرژی زیادیه


سلام درتاریخ ۴۰۰/۴/۳۱ مرکز تعویض پلاک ارومیه به علت شیوع کرونا به مدت یک هفته تعطیل بوده ومراجعه کنندگانی که به این مرکز می آمدندونوبت داشتند برمی گشتند حالا بعد از یک هفته مرکز باز شده رییس مرکز می گوید باید از نو نوبت بگیرید آیا نادیده گرفتن حق مردم درست است


من یک فرهنگی هستم و برای تزریق واکسن رفتم اما متاسفانه تبعیض برای تزریق واکسن در سمنان به اوج رسیده وخیلی به فرهنگیان بی احترامی شده به این صورت که با وجود انواع واکسن فقط یک نوع را به اجبار تزریق می‌کنند و امکان انتخاب ایرانی و خارجی از ما گرفته اند اما مردم عادی و گروه‌های دیگر آزادانه انتخاب می کنند خواهش می کنم رسیدگی کنید


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار