مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، میزان کالا‌های اساسی موجود در بنادر کشور تا ۹ مرداد امسال را ۴ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۱۰۸ تن اعلام کرد.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روانبخش بهزادیان مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی درباره آخرین وضعیت کالا‌های اساسی موجود در بنادر کشور، اظهار کرد: تا پایان ۹ مرداد ماه امسال میزان کالا‌های اساسی در ۱۲ بندر امیرآباد، نوشهر، انزلی، امام خمینی (ره)، شهید رجایی، بوشهر، چابهار، آستارا، فریدون کنار، لنگه، شهیدباهنر و خرمشهر، معادل ۴ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۱۰۸ تن است.

او ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل گندم، ذرت، جو، سویا، برنج، شکر، روغن خام و دانه‌های روغنی است.

میزان تفکیکی کالا‌های اساسی در ۱۲ بندر کشور

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با میزان کالا‌های اساسی به تفکیک بنادر، تصریح کرد: در بندر امیرآباد ۳۱۳ هزار و ۴۱۲ تن، نوشهر ۱۵۷ هزار و ۵۱۲ تن، انزلی ۶۵ هزار و ۵۳ تن، امام خمینی (ره) ۳ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۵۵۲ تن، شهیدرجایی ۴۳۳ هزار و ۸۰۶ تن، بوشهر ۳۱۳ تن، چابهار ۱۳۳ هزار و ۵۹۵ تن، آستارا ۳ هزار و ۹۶۹ تن، فریدون کنار ۶۸ هزار و ۴۸۹ تن، لنگه ۷۰ تن، شهیدباهنر ۲۵۵ تن و بندر خرمشهر ۸۲ تن است.

بهزادیان در مورد شناور کنار اسکله در بنادر کشور تا پایان ۹ مردادماه امسال، اظهار کرد: ۱۹ فروند شناور کنار اسکله با تناژ ۳۵۰ هزار و ۴۷۶ تن قرار دارند و ۲۴ فروند شناور نیز با تناژ یک میلیون و ۱۲ هزار و ۹۲۱ تن تا این تاریخ در لنگرگاه منتظر بودند.

او در مورد تعداد کامیون خروجی از بنادر امیرآباد، نوشهر، انزلی، امام خمینی (ره)، شهیدرجایی، چابهار، بوشهر، آستارا، فریدون کنار، لنگه، شهیدباهنر، و خرمشهر تا پایان ۹ مرداد ۱۴۰۰، اعلام کرد: ۳ هزار و ۵۰۹ کامیون با تناژ ۸۰ هزار و ۸۰۷ تن و تعداد ۱۲۲ واگن نیز با تناژ ۶ هزار و ۸۳۲ تن از این بنادر خارج شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار