رئیس اداره دامپزشکی باغملک گفت: به منظور خدمات رسانی به مناطق صعب العبور باغملک، گروه عملیاتی _ آموزشی اقدام به ارائه خدمات دامپزشکی رایگان کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سلماوندی رئیس اداره دامپزشکی باغملک گفت: به منظور خدمات رسانی به مناطق صعب العبور و کم برخوردار، گروه عملیاتی _ آموزشی این اداره با حضور در روستای پوتو، اقدام به ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به دامداران این روستا کردند.

او با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوع در مناطق دور دست، آموزش و ترویج به کشاورزان و دامداران است، افزود: به همین منظور، دوره آموزش چهره به چهره جهت آشنایی دامداران با تب کریمه کنگو و چگونگی انتقال، علایم بیماری و به ویژه راه‌های کنترل و پیشگیری از این بیماری از سوی کارشناسان این اداره برگزار شد.

سلماوندی بیان داشت: گروه عملیاتی اداره دامپزشکی باغملک همچنین کار توزیع سم میان دامداران، سم پاشی دام و جایگاه‌های دام روستائیان را انجام دادند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان باغملک در پایان تصریح کرد: در طول سال تمام خدمات رایگان دامپزشکی شامل واکسیناسیون علیه بیماری‌های آبله، بروسلوز، طاعون نشخوارکنندگان و هاری در مناطق دور دست صعب العبور این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.