با مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز و در جهت جلوگیری از شیوع  ویروس کرونا ورود اتوبوس‌های شرکت واحد به هسته مرکزی شهر از امروز تا ۱۵ روز آینده ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،با مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر تبریز، از امروز دوشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۱ به مدت ۱۵ روز ورود اتوبوس‌های شرکت واحد به هسته مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوس‌های مسیر‌های پایانه‌ها ضمن عدم مراجعه به پایانه‌های موجود در مرکز شهر به شرح ذیل خدمات رسانی خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیر‌های مستقر در پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیر‌ها و بالعکس تردد خواهند کرد. اتوبوس‌های مسیر‌های مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیر‌ها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیر‌های مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶-۱۰۶-۱۵۱-۱۰۵و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیر‌ها و بالعکس و (اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳) از مبدا چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

 اتوبوس‌های مسیر‌های مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبدا ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین به طرف انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار