اولین اتوبوس آمبولانس ملى با حضور رئیس اورژانس کشور در کرج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، توسلى، مدير شركت تولید و فروش انواع آمبولانس و تجهیزات البرز در حاشیه رونمایی از اتوبوس آمبولانس ملی‌  در کرج که با حضور رئیس اورژانس کشور انجام شد، گفت: طرح توليد اتوبوس آمبولانس ملى با تكيه بر توانمندى هاى داخل كشور به ابتكار سازمان اورژانس كشور و با همكارى بين كارشناسان و مهندسان شركت هاى خودروساز و آمبولانس ساز، از مرحله طراحى و ساخت بدنه تا مراحل تجهيز و تبديل اتوبوس به اتوبوس آمبولانس شكل گرفت.

مدير شركت تولید و فروش انواع آمبولانس و تجهیزات البرز افزود: طرح اتوبوس آمبولانس حاصل تجارب ارزنده خدمات رسانى پرسنل اورژانس كشور به هموطنان در سال هاى گذشته بوده است.

توسلى گفت: در طراحى و تامين تجهيزات و امكانات در اين اتوبوس آمبولانس ملى نهايت دقت و تلاش انجام شده است.

اوافزود: در اين طرح شركت ايران خودرو ديزل به عنوان بزرگترين توليد كننده خودروهاى تجارى در كشور و همچنين شركت رمز آسا به عنوان معتبر ترين آمبولانس ساز و تنها دارنده ى استاندارد معتبر توليد اتوبوس آمبولانس در كشور مشاركت داشته اند.

 مدير شركت تولید و فروش انواع آمبولانس و تجهیزات البرز گفت: استقرار اين اتوبوس آمبولانس ها در جاده هاى بين شهرى بعد مسافت تا مراكز درمانى را پوشش داده و قابلين استفاده در شرايط اضطرار و بحران را براى خدمت رسانى فراهم ساخته است.

او افزود: اين اتوبوس آمبولانس ها داراى محلى براى ويزيت بيمار توسط پزشک و همچنين ٨تخت براى بيماران عادى و يک تخت مراقبت ويژه است.

توسلى گفت: برای انتقال بيمار به داخل اتوبوس آمبولانس بالابر مناسب طراحى و ساخته شده است تا با ايمنى كامل امكان حمل بيمار به داخل يا خارج از خودرو امكان پذير باشد.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.