سرپرست فرمانداری ایذه گفت: ۴ خطه کردن جاده ایذه به بارانگرد به طول ۷.۵ کیلومتر در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوتی، سرپرست فرمانداری ایذه به همراه رشیدی رئیس اداره راه و شهرسازی و هیبتی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان از ۵ پروژه عمرانی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله پروژه جاده ایذه به بارانگرد، پروژه پل شور باریک، پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور ایذه باغملک حدفاصل پل هلایجان تا دروازه قرآن، پروژه کنارگذر محور ایذه_ دهدز حدفاصل محور میدان ولیعصر تا پلیس راه، پروژه بهسازی و لکه گیری و روکش آسفالت محور ایذه _دهدز بازدید کردند.

او گفت: ۴ خطه کردن جاده ایذه به بارانگرد که این پروژه به طول ۷.۵کیلومتر از حدفاصل ایست بازرسی هلایجان تا انتهای حوزه استحفاظی و با اعتبار ۲۴۰میلیارد ریال است و تاکنون ۵کیلومتر آن روکش آسفالت شد و ۲.۵ کیلومتر آن در حال انجام و در چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری ایذه افزود: پروژه پل شور باریک با اعتبار ۱۵میلیارد ریال، پروژه کنارگذر محور ایذه_دهدز حدفاصل محور میدان ولیعصر تا پلیس راه با اعتبار ۱۴۰میلیارد ریال، پروژه بهسازی و لکه گیری و روکش آسفالت محور ایذه دهدز با اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریال و پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور ایذه_ باغملک حدفاصل پل هلایجان تا دروازه قرآن انجام می‌شود.

نبوتی با اشاره به بهسازی و روکش آسفالت جاده ورودی و خروجی شهرستان تصریح کرد: این مسیر یکی از مسیر‌های پر تردد استان محسوب می‌شود که بدلیل فرسودگی شدید این مسیر شاهد تصادفات و خسارات زیادی به شهروندان  بودیم و مطالبه مردم بود که در‌حال تکمیل شدن است.

سرپرست فرمانداری ایذه ادامه داد: از پیگیری‌های استاندار، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رضایی مدیرکل راه و شهرسازی برای اجرا و تسهیل این پروژه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.