فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۲۰ فقره سرقت در ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل در سطح ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با یک هفته تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی سرقت‌های انجام گرفته مشخص شد، سرقت‌ها به صورت باندی و توسط سارقان غیر بومی صورت گرفته که تلاش گسترده برای شناسایی و دستگیری آن‌ها آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی موثر و شبانه‌روزی، یک سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل این سارق، مقادیر زیادی اموال سرقتی به ارزش ۲ ملیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد‌، گفت:متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت از منزل اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار امیری بیان کرد: در همین راستا یک دستگاه خودرو پراید توقیف و تمام محل‌های سرقت بازسازی و برابر تجزیه وتحلیل و تحقیقات میدانی مشخص شد متهم پس از شناسایی محل مناسب درساعت خلوت اقدامات مجرمانه خود راانجام می‌داد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت:شهروندان با تجهیز منازل مسکونی خود به انواع تجهیزات ایمنی و حفاظتی از وقوع سرقت جلوگیری کنند.

کشف سیگار‌های قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه همچنین از کشف بیش از ۶ میلیون نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در همدان خبر داد.

سردار امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان پس از هماهنگی‌های لازم  اقدام به کنترل محور‌های مواصلاتی خروجی و منتهی به سایر استان‌های همجوارکردند.

او ادامه داد: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند که پس از متوقف کردن آن، راننده بارنامه‌ای را با عنوان بار قند ارائه می‌کند که در بررسی اسناد ارائه شده، متوجه پاسخ‌های ضد و نقیض و اضطراب راننده شده که در بازدید از بار کامیون موفق به کشف انبوهی از کارتن‌های حاوی کالا‌های دخانی خارجی قاچاق می‌شوند.

سردار امیری گفت: در تخلیه بار کامیون ۶میلیون و ۵۳۸هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کشف و دراین راستا ۲ نفر دستگیر شدند که پرونده در تعزیرات حکومتی تشکیل و تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.