معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کاهش میزان رعایت دستورات بهداشتی سبب افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ابراهیم شکیبا معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم آغاز واکسیناسیون معلمان کرمانشاهی گفت: واکسیناسیون معلمان کرمانشاهی از امروز با تزریق ۲ واکسن برکت و سینوفارم در استان کرمانشاه آغاز شده و معلمان با انتخاب خود واکسن را تزریق کنند.

او افزود: از روز‌های آینده برای ۴۵ ساله‌ها نیز تزریق واکسن انجام خواهد گرفت.

شکیبا بیان داشت: واکسن به اندازه کافی در استان کرمانشاه وجود دارد و مردم استان با توجه به گروه‌های سنی اعلام شده برای تزریق واکسن اقدام کنند؛ زیرا تزریق واکسن برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا بسیار مؤثر است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد:میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم بسیار کاهش پیدا کرده و به زیر ۳۰ درصد رسیده و همین موضوع سبب افزایش تعداد مبتلایان و موارد بستری مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه شده است.

شکیبا در پایان گفت: از ابتدای فرایند واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه بیش از ۳۴۰ هزار انواع واکسن به کادر درمان و گروه‌های سنی مختلف مردم تزریق شده است

انتهای پیام/ ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.