نائب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: با افزایش حجم بیماران کرونایی با کمبود شدید سرم تزریقی در داروخانه‌های شهری مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، موج پنجم کرونا در حال افزایش و روند صعودی بیماری همچنان ادامه دارد و تعداد بیماران سرپایی و بستری کرونا رو به افزایش است.

در شرایط کنونی نیاز به دارو‌های تزریقی و سرم افزایش پیدا کرده است و مشاهدات میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان حاکی از آن است که با کمبود سرم در داروخانه‌های شهری مواجه هستیم.

علی فاطمی نائب رئیس انجمن داروسازان ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به کمبود سرم تزریقی در داروخانه‌ها اظهار کرد: از ۲ هفته پیش به تدریج با افزایش تعداد بیماران کرونا با شیوع موج سهمگین بیماری در کشور با کمبود سرم تزریقی در داروخانه‌های شهری مواجه شدیم و بیماران سرگردان هستند.

 نائب رئیس انجمن داروسازان ایران بیان کرد: با افزایش حجم بیماران کرونایی به دنبال شیوع کرونای دلتا در کشور، سرم تزریقی در داروخانه‌های شهری توزیع نمی‌شود و سرم تزریقی در داروخانه‌های بیمارستانی برای بیماران بستری و بستری موقت توزیع و عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
ای بابا اب و نمک هم کمیاب شد؟ من شنبه یکی زدم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
فعلا که همه چی روبه کمبود ی است
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۴۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اینقد سرم تو بندر داریم // که نگو و نپرس