معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از صدور ۲ فقره گواهینامه حرفه‌ای کسب و کار‌های گردشگری در فضای مجازی برای اولین‌بار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  آرمان وطن‌دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: مجوز‌های حرفه ای کسب و کار های گردشگری در فضای مجازی  برای اولین‌بار در استان کردستان و با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان،  تبلیغات و بازاریابی در زمینه‌های مختلف گردشگری و همچنین ایجاد اشتغال در این حوزه برای متقاضیان صادر شده است.

وطن دوست اظهار داشت: این متقاضیان سایت‌های خود را برای فعالیت در فضای‌مجازی طراحی کرده‌اند،  محتوای سایت‌های مربوطه مورد بررسی و تحت نظارت این معاونت بوده و پس از تایید توسط کارشناسان این معاونت، گواهینامه برای آن‌ها صادر شده است.

او بازاریابی گسترده و تخصصی و جذب‌گردشگران ورودی از منطقه اقلیم کردستان عراق به عنوان بازار هدف گردشگران خارجی را از دیگر اهداف مهم راه‌اندازی این سایت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این گواهینامه‌ها برای فعالیت ۲ سایت با مدیریت دانا حیدری در شهرستان مریوان و فرهاد زارعی در اقامتگاه بوم‌گردی سیرکول روستای آویهنگ سنندج صادر شده است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.