عربده کشی در رستورانی واقع در غرب تهران

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری دو زورگیری که در رستورانی واقع در ستارخان عربده کشی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب رستورانی در غرب تهران و عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط تعدادی از افراد شرور در محدوده ستارخان بررسی موضوع در دستورکار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و تلاش شبانه روزی، ۲ تن از عاملان اصلی این درگیری و تخریب را شناسایی و هر ۲ شرور را پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیات‌های منسجم پلیسی روز گذشته در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران در پایان با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری سایر عاملات تخریب و درگیری در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید

دستگیری جوجه لات های محله اتابک


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
حبس ابد
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خدا اشرار را ریشه کن کند هر چه پلیس زحمت میکشد باز تعدادشون زیاد میشه فکر اساسی باید کرد انها را به جزیره اشرار منتقل کنید نه زندان
آخرین اخبار