جاده میدان میوه و تره بار اراک پس از انجام اصلاحات هندسی و رفع نواقص با جداکننده میانی دو طرفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: جاده میدان میوه و تره بار شهرستان اراک با اصلاحات هندسی و رفع نواقص حادثه ساز با جداکننده میانی دو طرفه شد و مسیر رفت و برگشت این جاده برقرار شد.

سرهنگ حسینی افزود: با وقوع حوادث و سوانح متعدد رانندگی در مسیر میدان میوه و تره بار شهرستان اراک و همچنین درخواست‌های مکرر شهروندان در خصوص اصلاح این مسیر، بررسی کارشناسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور قرار گرفت.

او اضافه کرد: با احصاء مشکلات کارشناسی از طریق پلیس و با پیگیری موضوع از سوی مسئولان قضائی و همراهی خوب مسئولان شهرداری، جلساتی در این خصوص برگزار شد و رفع مشکلاتی، چون مساعد نبودن مسیر زیرساخت، ضعیف بودن علایم و تابلو‌های ترافیکی، خط کشی و دو طرفه مسیر در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: سرانجام با اصلاح هندسی مسیر، نصب تابلو‌های ترافیکی افقی و عمودی لازم و انجام روکش آسفالت، مسیر بازگشایی و به منظور ایمن سازی جاده، نسبت به رنگ آمیزی و نصب سرعتکاه نیز در این جاده اقدام شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.