جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک توکیو بعد از بازگشت به کشور درباره حضور خود در این رقابت‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد فروغی تیرانداز کشورمان که در رقابت‌های المپیک توکیو موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شده بود بعد از ورود به کشور در ارتباط با کسب این مدال اظهار کرد: با مسابقات مختلفی که قبل از رقابت‌های المپیک اعزام شدیم و رکورد‌هایی که کسب کردیم شاید کمتر کسی از جمله خود من فکر می‌کرد که در این رقابت‌ها بتوانیم چنین مدالی را کسب کنیم و تنها امید داشتیم که بتوانیم با تلاش فراوان به این جایگاه برسیم که خدا را شکر این اتفاق نیز برای ما پیش آمد.

فروغی درباره استقبال به عمل آمده و حضور جامعه پرستاری در فرودگاه عنوان کرد: به خاطر این استقبال و این حرکت در این هوای گرم تشکر می‌کنم و به خاطر آن بسیار شرمنده هستم.

فروغی درباره حاشیه‌هایی که پیرامون او بعد از کسب مدال طلا پیش آمده بود گفت: کسانی که اصل ماجرا را فهمیده بودند بعد از مدتی از حرف‌های خود عقب نشینی کردند و پاسخ دهی مناسبی که مسئولان ما انجام دادند باعث شد که این سخن دیگر مطرح نشود.

فروغی افزود: تیرانداز کره‌ای از دوستان من است و در خیلی از مسابقات با او خوش و بش داشته ام، اما بنا بر گفته خود او این صحبت‌ها تنها به دلیل خستگی بعد از پرواز و اطلاعات اشتباهی بوده که به دست این کره‌ای رسیده و این تیرانداز کره‌ای بعد از مشاهده واکنش‌های منفی نسبت به سخنان خود از ما عذرخواهی کرد.

فروغی در ادامه گفت: من هیچ وقت نمی‌توانم قول کسب مدال طلا را بدهم و خدا را شکر که تا به اینجا با لطف خودش توانسته ام نتایج خوبی را کسب کنم.

او افزود: توقع مردم از من برای مسابقات‌ بعدی بر حق است و امیدوارم بتوانم به عنوان یک ورزشکار وجه خوبی که یک تیرانداز باید داشته باشد را به مردم نشان دهیم.

فروغی در انتها گفت: من جانانه گله‌ها و انتقاد‌هایی که در ایران از من شده است را می‌پذیرم، اما آن دوستانی که با ایرانی و ایرانی‌ها مشکل دارند و ضد ما حرف می زنند را مقرض می‌دانم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار