رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا در خوزستان ناشی از نشست‌های خانوادگی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه شمار بیماران در شیوع پیک جدید بیماری کرونا در خوزستان (پیک چهارم) از قله پیک اول هم بالاتر رفته است، گفت: بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا در خوزستان ناشی از نشست‌های خانوادگی و تردد‌های درون و برون شهری است که هم استانی‌ها باید این موضوع را جدی بگیرند.

او افزود: باید ویروس دلتا را جدی گرفت چراکه این ویروس نسبت به نوع‌های قبلی بسیار خطرناک‌تر و قدرت سرایت بیشتری دارد بنابراین از مردم می‌خواهیم تا حد امکان از سفر رفتن و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

ابول نژادیان اظهار داشت: آمار مراجعه به مراکز بهداشتی  افزایش یافته و مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی و مهمتر از آن ماسک زدن را سرلوحه خود قرار دهند تا از انتشار بیماری جلوگیری شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه  تا زمانی که جمعیت بالایی از مردم استان واکسینه نشوند مهمترین راه مقابله با بیماری رعایت نکات بهداشتی است، تصریح کرد: از عموم مردم انتظار داریم مراقب سلامت خود باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.