سولماز دهقانی با بیان اینکه شورای پنجم در چهار سال گذشته خواست و مطالبات مردم را در اولویت قرار داده است، گفت: دغدغه شورای پنجم در توزیع عادلانه امکانات شهری، به ثمر نشسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سولماز دهقانی رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری منطقه ۸ شیراز با بیان اینکه شورای پنجم در چهار سال گذشته خواست و مطالبات مردم را در اولویت قرار داده است، افزود: از نخستین روز‌های آغاز به کار این شورا توزیع عادلانه امکانات شهری دغدغه مهمی بود که با همکاری مجموعه مدیریت شهری به خوبی سیاست‌گذاری و اجرا شد.

او بافت تاریخی را قلب تپنده و از ارزش‌های هر شهر دانست و افزود: خوشبختانه در شهر شیراز بنا به رویکرد شورای پنجم در حوزه مسائل فرهنگی اتفاقات مثبتی در بافت تاریخی رخ داده است.

دهقانی با قدردانی از شهردار کلانشهر شیراز و نیز شهردار منطقه ۸، تلاش‌های آنان را در راستای ایجاد تغییرات اساسی در بافت تاریخی ستود و ابراز داشت: امروز شاهد آن هستیم که فضای مرده‌ای که قبلا پارکینگ بود، به فضای زنده شهری بدل شده و در آینده نزدیک و با کمرنگ شدن سلطه ویروس کرونا شاهد آن خواهیم بود که شهروندان شیرازی و نیز گردشگران داخلی و خارجی از آن بهره می‌گیرند.

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز زیباسازی و بازآفرینی سرا‌های روغنی، گمرک، احمدی و دیگر گذر‌های تاریخی شیراز را زمینه‌ای برای درک و دریافت هویت شهری و ثروت‌های کلانشهر شیراز دانست.

دهقانی با اشاره به اینکه امروز در هر یک از مناطق و محلات شهر پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی در حال اجراست، ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های نیمه‌تمام شورای پنجم تداوم یابد و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اذعان کرد: بسیار علاقه‌مند بودیم که پروژه سینما جوان در محله کوزه‌گری و تیاتر نصر که دو پروژه مهم فرهنگی شورا که مبتنی بر سیاست‌های چهارساله اخیر‌کلنگ‌زنی شده‌اند، به بهره‌برداری رسند؛ اما امروز چشم داریم که بدون ایجاد هیچ تغییری و با همان هدفی که روز نخست برای آن‌ها در نظر گرفته شده در آینده‌ای نزدیک در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار