شجاعی گفت: تجهیزات بیمارستان شهر سردشت بخش زیدون در شهرستان بهبهان خریداری و به زودی تحویل داده می‌شود.

حسین شجاعی بخشدار زیدون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مرحله اول تجهیزات بیمارستان شهر سردشت زیدون خریداری و به زودی در مرکز بهداشت و درمان سردشت تحویل داده خواهد شد.

او ضمن تاکید بر این نکته که مرحله دوم خرید و تحویل تجهیزات به زودی صورت می‌پذیرد، افزود: امید است در سریعترین زمان ممکن تجهیزات مرحله دوم به مرکز بهداشت و درمان سردشت زیدون تحویل داده شود.

شجاعی بیان کرد: اگر نبود پیگیری‌های مکرر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بهبهان و همچنین رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان و ریس مرکز بهداشتی درمانی سردشت زیدون نیود این امر محقق نمی‌شود و آرزوی دیرینه اهالی شهر سردشت زیدون به حقیقت تبدیل نمی‌شود.

بخشدار زیدون ضمن تشکر و قدردانی از خیرین منطقه زیدون که تاکنون با مجموعه مرکز بهداشتی و درمانی سردشت زیدون همکاری و مساعدت داشته اند، اظهار داشت: هماهنگی و تعامل بسیار خوب دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری شهرستان بهبهان، دانشکده علوم پزشکی، بخشداری زیدون و مرکز بهداشت و درمان زیدون و جمعی از خیرین جهت همکاری بیشتر و بهتر به منظور رفع محرومیت و افتتاح بیمارستان سردشت زیدون که نمونه بارز از وحدت و همبستگی است تقدیر می‌شود.

او در پایان مرحله نخست تجهیزات را شامل لوازم اتاق عمل اورژانس، تجهیزات بخش cpr اورژانس، تجهیزات آزامیشگاهی اورژانس، تجهیزات رادیولوژی و تجهیزات بخش اورژانس عنوان کرد.

خریداری و تحویل تجهیزات بیمارستان بخش زیدون در بهبهان

خریداری و تحویل تجهیزات بیمارستان بخش زیدون در بهبهان

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.