مدیر آب و فاضلاب منطقه یک اصفهان گفت: مشکل فاضلاب برخی مناطق شرق اصفهان ۴ تا ۵ ماه پس از اخذ مجوز حل می‌شود.

حمید اشتهاردی‌ها مدیر آب و فاضلاب منطقه یک اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره وضعیت فاضلاب مناطق شرقی اصفهان گفت: مطالعات طرح فاضلاب این مناطق از جمله روشن‌شهر، روشن‌دشت، شهرک زاینده‌رود و محله‌های کاجون و کلمه خارون از سال‌ها پیش آغاز شده است.

او با بیان اینکه این طرح در سه بخش اجرا می‌شود ادامه داد: ایستگاه پمپاژ این محله‌ها تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه یک اصفهان گفت: خطوط اصلی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فقط یک کیلومتر باقی مانده که نیازمند مجوز‌های لازم از ستاد‌های ذی‌ربط است. به محض اخذ آن، کار را شروع خواهیم کرد که از موقع شروع چهار الی پنج ماه زمان می‌برد.

اشتهاردی‌ها افزود: سومین بخش کار، ایجاد شبکه‌های داخلی محلات است که یک کیلومتر آن را آغاز کرده‌ایم. مسیر ایجاد این شبکه از فلکه پینارت است که با اجرای آن مشکل فاضلاب محله‌های روشن شهر، روشن دشت و شهرک زاینده رود هم حل خواهد شد.

او اظهار کرد: با این حال، به علت نبود خطوط اصلی، شبکه فاضلاب تعدادی از محله‌های فرعی انجام شده، اما قابل بهره برداری نیستند.

مدیر آب و فاضلاب منطقه یک اصفهان گفت: برای اجرای این طرح با دو پیمانکار قرار داد بسته‌ایم که یکی از آن‌ها مشغول به کار است و دیگری از هفته آینده شروع به کار می‌کند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: فاضلاب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.