هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی با برگزاری ۳ دیدار پرگل پیگیری شد. دیدار‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی ۱۹ گل و ۷ پنالتی را به همراه داشت.

سپاهان شهرداری سمنان ۲ - پارس جنوبی بوشهر ۴

در اولین دیدار بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی پارسی‌ها توانستند تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهند. در این دیدار اسحاق مطهری نژاد و امیر خزایی ۲ گل تیم فوتبل ساحلی سپاهان شهرداری سمنان را به ثمر رساندند و در آن سوی میدان نصرالله شاهمرادی - مجتبی نجفی و محمد معصومی زاده (۲ گل) برای پارسی‌ها موفق به گلزنی شدند.

پاس گناوه ۲ - فرش حداد اصفهان ۲ / نتیجه نهایی ضربات پنالتی (۳ - ۴)

در دومین بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم‌های پاس گناوه و فرش حداد اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه ۲ - ۲ مساوی شد، اما در ضربات پنالتی تیم فوتبال ساحلی فرش حداد اصفهان توانست با نتیجه ۴ بر ۳ تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه را شکست دهد. در این دیدار علی عشایری و مهدی تندسر برای پاسی‌ها و حسین کارگر و مسعود حسنی پور برای تیم فرش حداد اصفهان موفق به گلزنی در وقت‌های قانونی دیدار شدند.

ایفا اردکان ۶ - شهریار ساری ۳

در سومین دیدار بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی اردکانی‌ها توانستند تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری را با نتیجه ۶ بر ۳ شکست دهند.

دیدار دریانوردان بوشهر در مقابل شهرداری بندرعباس فردا برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار