کارشناس بسکتبال کشورمان در خصوص دیدار تیم ملی بسکتبال ایران و فرانسه توضیحاتی را بیان کرد.

آرش ضرابی کارشناس بسکتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فرانسه اظهار داشت: تیم ملی بسکتبال کشورمان نسبت به دیدار مقابل آمریکا، نمایش بهتری داشت. در کوارتر اول هماهنگ بودیم و در دفاع و حمله، هماهنگ عمل کردیم. نتوانستیم روند کوارتر اول را پیش بگیریم و رفته رفته اختلاف امتیازمان با آن‌ها بیشتر شد. حدادی نسبت به ۲ دیدار گذشته، عملکرد مطلوبی داشت و از آمادگی بدنی خوبی برخوردار بود. او تمام تلاش خود را در زمین مسابقه به کار گرفت و در مجموع نمایش خوبی داشت.

او ادامه داد: در دفاع باید بهتر شویم و این موضوع نیاز به بحث بیشتری دارد. در مجموع توانستیم به خوبی بازیکنان فرانسه را کنترل و دفاع کنیم. نسبت به دیدار مقابل آمریکا توانستیم پشت قوس ۳ امتیازیمان را پوشش دهیم و فشار روی توپ را بالا ببریم. در نبود مشایخی، نبود یک بازیکن با کیفیت را حس کردیم. می‌توانستیم در بعضی نقاط بهتر کار کنیم و در دیدار مقابل جمهوری چک نتیجه بهتری کسب کنیم.

او اشاره کرد: هر مسابقه ای، شرایط خاص خودش را دارد. در هر مسابقه ممکن است برای برنده شدن، سختی بکشیم. عملکردمان در ۳ دیدار گذشته، خوب بود و می‌توان گفت که با توجه به امکاناتی که در اختیار داشتیم، نتیجه ایده آلی در مسابقات المپیک کسب کردیم. سخت افزار‌های مناسب که نیاز به هزینه دارد، می‌تواند به تمامی بسکتبالیست‌های کشورمان، کمک کند تا بتوانند کارشان را جلو ببرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار