بهشتی در نشتارود + فیلم

آبشار بسیار زیبای کوهسر در یکی از توابع بخش نشتارود شهرستان تنکابن قرار گرفته است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آبشار کوهسر مازندران در حد فاصل روستا‌های جنگلی سفیدآب  و کوهسر از توابع بخش نشتارود شهرستان تنکابن، قرار گرفته است.

نشتا به معنی نشت آب بوده و به دلیل چشمه‌ها و رودخانه‌های فراوان در منطقه به ویژه گذر رود از مرکز شهر، به نشتارود شهرت یافته است.


نشتارود با ۵۹۶۷ نفر جمعیت در فاصله ۵ کیلومتری شمال شرقی شهرتنکابن و در فاصله ۲۱۰ کیلومتری غرب ساری مرکز استان و ۲۳۲ کیلومتری شمال غربی تهران قرار دارد.

استان مازندران از گذشته بدلیل آب و هوای معتدل و جاذبه‌های طبیعی مورد توجه گردشگران بوده است.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
بله زیباست ولی از ابتدای جاده ساحلی تا آنجا رسیدگی نشده و جاده خوبی ندارد‌‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
بسیار منطقه زیبا و بکر و جذاب و دلنشین و دیدنی و روحیه بخش است ولی بهشت نیست در بهشت حیوانات و انسانهای وحشی و خطرناک گزنده و درنده و اراذلین اوباش اشرار جنایتکار در انواع و اقسامشون هرگز وجود ندارند و میشود بدون چادر زدن و قایم شدن توی خودرو یا کانکس متصل به خودرو از ترس گزش پشه کوره تا مارها و عقربها و رتیلها و حمله دیگر حیوانات وحشی درنده خطرناک و انسانهای وحشی خطرناک در کنار آبهایش زیر سایه درختانش شبانه روز در کمال امنیت در آب و هوای بهشتی استراحت کنی و لذت های مختلفی ببرید هیچ کجای روی کره زمین هر چقدر هم زیبا و جذاب باشد امنیت و سلامتی و رفاه و آرامش و آسایش و لذات بهشت آخرت را ندارند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه مومنانه .