عملیات ساخت خانه اسکواش چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین فضای اختصاصی این رشته ورزشی، با حضور رئیس فدراسیون اسکواش در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ عملیات ساخت خانه اسکواش چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین فضای اختصاصی این رشته ورزشی، با حضور رییس فدراسیون اسکواش در شهرکرد آغاز شد.

حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در آیین کلنگ زنی خانه اسکواش استان با اشاره به اینکه این ساختمان ورزشی با کمک خیرین و در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد ساخته خواهد شد، گفت: ایجاد سه کورت اسکواش به همراه فضا‌های جانبی در خانه اسکواش پیش‌بینی شده است که امید می‌رود پس از اجرای فونداسیون، مراحل تکمیل و آماده‌سازی آن نیز با جذب حمایت‌های مالی خیرین ورزشی ادامه یابد.


بیشتر بخوانید


او افزود: خانه اسکواش نخستین زیرساختی است که برای توسعه این رشته ورزشی در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود و با توجه به توانایی‌ها و استعداد‌های ورزشی موجود در استان، در آینده‌ای نه چندان دور چهارمحال و بختیاری به جمع مدال‌آوران ملی و جهانی این رشته خواهد پیوست.

کریمی ارتفاع مطلوب سرزمین چهارمحال و بختیاری از سطح دریا، هوای پاک و قرار گرفتن استان در مرکز کشور را یادآور شد و اضافه کرد: این ویژگی‌ها موجب شده است تا فدراسیون‌های ورزشی برای ایجاد ۲ کمپ ملی تمرین در ارتفاع در این استان اقدام کنند که انتظار می‌رود فدراسیون اسکواش نیز همگام با دیگر فدراسیون‌ها برای برپایی اردو‌های آمادگی تیم ملی و یا برگزاری رویداد‌های مهم ورزشی در چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی کند.

او با بیان اینکه در مدیریت جدید هیات استانی اسکواش تلاش‌ها و فعالیت‌های مطلوبی شکل گرفته است، ادامه داد: با وجود آنکه هیچ‌گونه سالن ورزشی اختصاصی برای رشته اسکواش در استان وجود ندارد، اما علاقه‌مندان به این رشته تمرینات خود را به شیوه‌های متفاوت و خلاقانه پیش می‌برند تا با حفظ شرایط آرمانی به بهترین نتایج در آینده دست یابند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار