مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی گفت: از آغاز طرح نذر هشتم در آبان ماه پارسال تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر از زندانیان جرایم مالی و نیازمند با کمک‌های مردمی و خیران آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید سرباز جان‌فدا، مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی در مراسم مرحله نهم طرح نذر هشتم برای آزادی ۱۲ زندانی نیازمند در نیشابور توسط خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان گفت: در این طرح از محل کمک‌های مردمی بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال جمع‌آوری شد.

او با بیان اینکه حدود ۵۰۰ زندانی نیازمند در این استان وجود دارد افزود: ۳۰۸ زندانی در مرحله قبلی این طرح به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) آزاد شدند و امروز هم در آغاز مرحله نهم نذر هشتم ۱۲ زندانی نیازمند در نیشابور آزاد می‌شوند.

مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح هشتم هر ماه هشت زندانی نیازمند با کمک‌های مردمی و خیران آزاد می‌شوند.

سرباز جان‌فدا بیان کرد: در خراسان رضوی جایگاه زندان و مساجد باید متفاوت از سایر استان‌ها بوده و نوع منش و رفتار در خور شان حضرت ثامن‌الحجج (ع) باشد و نذر هشتم که قرار بود در مساجد انجام شود امروز بین قضات هم در حال گسترش بوده و زمینه آزادی بسیاری از زندانیان نیازمند فراهم‌شده است.

او تصریح کرد: در این حوزه نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم تا نذورات مردم و خیران به این سو هدایت گردد تا زمینه و بستر مناسب برای حضور زندانی آزاد شده در جامعه فراهم شود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار