جانباز در سفر به شازند گفت: با تامین اعتبارات طرح فاضلاب شازند و آستانه تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ این پروژه به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حمید رضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در جریان سفر به شهرستان شازند و سرکشی به سد کمال صالح گفت: قرار بر این است با تامین اعتبارات طرح فاضلاب شهر‌های شازند و آستانه تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ این پروژه به اتمام برسد.

جانباز افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته امسال اعتبار خوبی به این منظور لحاظ شده و تصمیم گرفته شد که علاوه بر اعتبارات پیوست قانون بودجه از محل منابع بانکی در قالب فاینانس بانکی مانده اعتبارات نیز تامین شود.

او اضافه کرد: امروز در جریان سفر به استان مرکزی از پروژه‌هایی بازدید شد که در گذشته هم در مورد این پروژه‌ها بحث شده بود و مهترین آن‌ها پروژه فاضلاب شهر‌های شازند و آستانه است که در این راستا بازدید از تصفیه خانه این دوشهر صورت گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: در راستای مجتمع‌های آبرسانی روستایی و آبرسانی به شهر هندودر، در فاز نخست آبرسانی ۵ روستا به اتمام رسیده و قرار داد تجهیزات مورد نیاز احداث ۱۰ کیلومتر منعقد و یک کیلومتر اجرایی شده که قرر شد شهر هندودر و ۳۶ روستا از این آب بهره‌مند شوند.

احمدی بیغش، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی هم گفت: به دنبال پیگیری‌های مکرر انجام شده در یکسال گذشته و تعامل خوبی که با وزیر نیرو و معاونین صورت گرفت با دستور وزیر امروز رئیس آبفای کشور سفری به این شهرستان داشتند.

احمدی بیغش افزود: به دلیل اینکه در شازند به ویژه در بخش روستا‌ها بحران کمبود و یا نبود آب شرب وجود دارد، در سفر امروز رئیس آبفای کشور مقرر شد تا خرداد سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۶ روستای منطقه به اضافه شهر هندودر از آب سالم شرب سد کمال صالح بهره‌مند شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.