مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: تاکنون ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث پروژه موزه باستان شناسی مشگین شهر هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار کرد: موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر با زیربنای یک هزار و ۶۵۰ مترمربع در محوطه مجموعه شیخ حیدر مشگین‌شهر در حال احداث است.

او با اشاره به اعتبارات هزینه‌شده برای احداث موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر بیان کرد: تاکنون ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژ هزینه شده که با اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این طرح، به‌زودی شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: با تکمیل ساختمان موزه مشگین‌شهر زمینه بازگرداندان آثار متعدد باستانی شهرستان مشگین‌شهر به موزه و نمایش آن برای مردم و گردشگران فراهم می‌شود که این امر زمینه برای رونق هر چه بیشتر گردشگری شهرستان را نیز فراهم خواهد کرد.

فلاحی عنوان کرد: در حال حاضر طرح‌های مختلفی در بخش میراث‌فرهنگی در تمامی شهرستان‌های استان در حال اجرا بوده که تلاش و جدیت بر تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های اجرایی در سریع‌ترین زمان ممکن است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.